onsdag 16 januari 2013

Inte så mycket..

Kommer att gå o knoppa tidigt i kväll.. Vilket hallå det varit i natt på alla möjliga!
Ett fasligt SMSande på PG telefon, dom tror han jobbar i natt igen antagligen.. Till slut upphör det när det inte kommer någon respons.
Molly grejade med nått här nere preciiis när jag skulle somna.
-Jaha, bara att knata ner och se vad hon gööööör!! Hon ville ut.. Släpper ut henne o håller på att tappa andan, svinkallt!! Håller koll så hon inte drar i väg.. registrerar samtidigt att någon PRATAR väldigt högt vid lastbilarna.
-Är det en dum jävel som försöker sno nått eller är det kom-radion som är igång?
Kom-radion, ingen är väl sååå korkad att dom pratar så det ekar om man ska sno nåt!
In med hunden och knatar upp igen... och får sova ända till 3.30!! Gött eller?
Då skäller Indy!! Gurra drar igång hjullastaren och drar iväg till Habo..
Efter en stund ringer PGs telefon..
Lastmaskinen krånglar på nått sätt och PG gör en utryckning..
Sen vet jag inte HUR jag tänkte när jag ställde klockan. Trodde Hanna hade sovmorgon så väckte henne vid 8.15.. Jädrar vilken fart det blev på henne! Dom hade inte allas sovmorgon..
Snabbt gick det iallafall!!

Har suttit och jobbat med PGs hemsida hela dagen och försakat hundarna nått enormt så jag har lite ågren för det. En snabb skön promenad blev det innan vi drog till Habo för o handla och hämta havre..
Så nu gör jag inget mer idag.. bara dricka kaffe och slappa!!

Inga kommentarer: