fredag 25 januari 2013

Just snyggt!

Full fart idag.. Jaoo!  I eftermiddags kom jag på att jag var sååå himla sugen på att gå på pubrunda så det var inte klokt! Kollade med Eva, som kände samma sak men skulle jobba.. Skit me! Vi får ha lite bättre tajming nästa gång o så måste Pernilla med!

Vi har hämtat en massa hö till ponnisarna och käkat lite.. Sen la jag mig på golvet med hundarna vid vedkaminen.. PG la sig jämte och så somnade vi minsann.. Efter en stund kommer Hanna och hon är den som sover där ännu:) Med kudde o filt.. Ja hon lär vakna om några timmar för det är hårt!
Men jädrar va gott det är.. Vi har fått ha öppet in till TV rummet, där är svalar på golvet. Hundarna kokar annars :) Toppen med värmegolv..
I morgon blir det till att träna hundarna. Jag är inte jättesugen på det nu när det är så kallt, som
-20 grader.. Men  i morgon då jäklar..
Om en månad bör det var skillnad i temperatur och ännu ljusare.. Jisses va gott det kommer bli!! Tjofrejs!

Inga kommentarer: