måndag 14 januari 2013

Nu har jag bestämt mig.. Ska sälja mitt hundsläp

Fin bild från Kyrkekvarn..

En sak avgjorde idag vad jag funderat på ett tag. Sån är jag: för/mot för/mot för/mot, sen inträffar något som gör att jag bestämmer mig o sen är det så.. Superenkelt!

 Jag ska sälja mitt hundsläp.. Jag tänker göra i ordning en bil istället.. En sån där med skåp. Funderat på det ett tag faktiskt och tror det passar mig alldeles bra.
Nu har jag inte kolla hur gammalt släpet är men det är fullt fungerande, tror det är tidigt 90 tal, en-axlat och är besiktigat och allt. Dubbdäck på nu och tror vi har sommardäck till den också om dom inte var dåliga (har ingen koll).. Har lock överst som är väldans bra att förvara grejer i.. 3 boxar är det, väggen mellan boxarna bak kan tas bort om man vill ha större..
Är någon intresserad av ett släp till bra pris så är ni välkomna att ringa 070-679 23 88..
Kan tillägga att det inte är nyskick på det, då får man ringa till nån annan :))

Tränat en sväng med goa Matilda idag.. Alltid nyttigt, jag ska prova med en grej i morgon, ska bli spännande
Matilda visade sen en fin metod i apporteringen som jag inte fått kläm på innan hur det fungerar i verkligheten. (Johan H har förklarat innan men jag lider ju av ärthjärna!!) Snabbt ut greppa och snabbt in, jättekul tyckte Indy som var snabbare in än ut.

På söndag blir det träning hos Johan.. Gulp! Skräckblandad förtjusning!!

Oj det var skitigt släpet!! 






Inga kommentarer: