lördag 5 januari 2013

Välpackad!!

Blev en sån här lite goding idag!

I dag var vi på bio, jag Hanna och kompisen Maria. Sune i Grekland blev det. Kul med bio men tyvärr blir det inte så ofta!
Slapp parkeringsböter, gött!! Blev hemmagjorda hamburgare till middag, supergott. Kusin Linn kom och hälsade på det var jättekul att träffa henne igen. Goda semlor hade hon med sig också!!

Molly tycker PG behöver tvättas på skallen!! 


Nu i kväll har jag packat bilen med hundprylar tills i morgon. Då åker jag o Pernilla svintidigt till Nossebro för träning. Ska bli så jättekul!! Äntligen!! Tror inte att jag glömt något.. Koppel, extra halsband, hundmat, skyddsärm, hetshalsband, lång lina, klicker, apport, 2 hundtäcken.. Matskålen har jag missat ser jag nu! Hm!


Så här blir det ofta när vi åker, vi tjatar så vi kör fel, ibland hör vi inte ens GPS:en!! Den maler på i bakgrunden..

Inga kommentarer: