lördag 28 juli 2012

Det svider..

Lunch o det blev pizza..

Igår drog jag, Pernilla, Sara och Hanna till Båstad. Det skulle bli varmt och gött så då gällde att passa på!
Vill ju gärna åka dit och vara runt lite när det är så mycket minnen därifrån. Jo men det var sig likt överallt. Först åkte vi till stranden och det var sååå härligt! Till och med varmt i vattnet, det trodde jag inte att det skulle vara.. men säkert 25 grader.. Naturligtvis blev vi som grillade tomater när solen stekte på men det hör liksom till att det blir så.. ha ha!
Lunch blev det och sen en tur upp till Boarp för shopping. Jag bara älskar det.. I kött äffären kan man peka ut vilken köttbit man vill ha, allting är så fräscht. Sen vidare in i grönsakshallen.. till fiskaffären.. sen till prylaffären, köpte en jättesnygg ljuslykta.. prexis min smak:) Man kan verkligen fynda!
Supernöjd med dagen , det var så kul att Pernilla och Sara följde med..

När vi kom hem på kvällen var Stickan och Ninna här, det var en kul överraskning, det var länge sen. 
Nu har PG åkt till Falköping för bilträff med sina kompisar och jag o Hanna drar till Lena på loppis, ja vi behöver inga fler grejer precis en någon liten till pryttla går väl in:) Finns det hjärterum så:)

Inga kommentarer: