söndag 22 juli 2012

Lite hundträning javisst !!

Jo jag segade mig upp i morses, hade kunnat sova lääänge till.. Men upp kom jag och efter frullen var det att åka till hundträning. Då hade det varit inbrott i klubbstugan på Furuvallen! Man kan ju bli galen!! I ett sånt läge finns känslan inom mig att jag hade kunnat skicka Indy efter en sån idiot så han fått ta ett riktigt fullt fast bett i skinkan på idioten!! Åhhh!! Hoppas att någon där uppe pekar med sitt finger på den skyldige, det måste finnas en rättvisaaaaa!!

Ja det var ju att samla ihop sig och köra på helt enkelt, med hundarna, funkade fint och bra att jag har coachen Pernilla som peppar ordentligt..
Mitt problem är att jag tänker för mycket under träningen så det blir liksom inget flyt.
-GÖR!! Tänk inte så mycket, får jag höra och det är bara så bra.



Lite bilder från mammas fina lägenhet







Min fina mamma och min fina syster.

Nu hoppas jag att vädret blir bättre för vi har tänkt att åka till Båstad, inväntar varmare väder för jag bara måste bada i havet!! Gå till mammas minneslund och lägga en liten blomma.. besöka våran favoritbutik strax utanför Båstad, en fantastisk trädgårdshandel. Men främst för att åka till "våran" strand.. Under 20 års tid har jag varit där varje sommar, så ingen sommar utan stranden och promenera och minnas. Det känns bra..

Inga kommentarer: