måndag 9 juli 2012

Ja men det är väl för gulligt detta väder !!!!!!


Sicket attans skitväder det är då! Man kan ju bli galen, jag vill ha SOL! Jag vill bada, sola, njuta, vandra i ljumma sommarkvällar och dricka bubbelvin vid havet!! Inte vara dyngsur!! Gha!!
Tidigt i morse flöjtade PG iväg med lastbilen, han skulle till lite olika ställen och som längst upp Östersund. Återkommer på lördag troligen.. Så vi får klara oss själva helt enkelt, vi resten här hemma.. Hm! Det blir nog bra:)
Ikväll så ska jag hämta hö och havre till hästarna, lika bra att ha lite hemma. Till helgen åker Hanna på ridläger med Helmer tillsammans med Emma. Ska bli jättekul! Ankomst lördag morgon, inbokat två ridpass den dagen och på söndagen ville Hanna ev. prova på att rida ett program.
Nu jobbar jag sista veckan innan semestern också, sen två veckor ledigt och sen slutar jag på Lön på kommunen. Jag jobbar alldeles för lite tid, 50 %. Det blev inte mer så jag tackar för mig och söker mig vidare istället. Jag har alltid jobbat lite tid för att finnas till för våra barn men nu är det dax.. Japp japp!

Jo så tränade vi hund igår kväll jag o Pernilla och jag är nu himla arg på mig själv!! Fy fasen va dåligt kört alltså! Nu är det skärpning! Annars lär jag inte komma nånstans.. Morr!

Inga kommentarer: