tisdag 24 juli 2012

Så jäkla gött!!


Ännu ett gammalt kort. Hanna och Pepsie för några år sedan..

Med soool!! Åh, vad gör det att det blåst lite, det är varmt i i vinden! Passat på att tvätta en massa idag, det har torkat i raketfart, så nu återstår det att fixa ihop den där jäkla tvätthögen också, blää!
Tar vi en annan dag, det jag inte hinner idag (eller känner för!) får bli en annan dag helt enkelt.
Målat en massa idag och rivit getingbon också, bra då blev det gjort. I eftermiddags gav jag vika för påtryckningen att åka o bada i Bastasjön, lite fika fixade vi med oss. Ljuvligt häärligt måste jag säga!!
Det gäller att passa på när det är varmt och skönt att göra såna här saker man drömmer om på vintern.

På tordag har vi blivit bjudna på poolparty till Pernilla o Per, det låter som trevliga grejjer. Synd om PG som ska jobba på fredagen, men JAG är ju ledig :)
Finurlig är han PG med för i kväll var han puts väck och kom hem med en hästtransport, en boogiekärra som jag ville ha. Lite att fixa på den men vi får kika på hur det verkar. Han är ju världs-snäll, PG. Hannas ögon höll på att ramla ur ögonhålorna tror jag:) Ha ha!!
Japp japp.. jag gillar att ha semester, det passar fint de. Imorgon åker Hann, Maria och Sara till stan och ska shoppa loss på Charlies och Hööks.
Jag vill åka till Falkenberg!!! Få se hur jag gör..

Inga kommentarer: