torsdag 26 juli 2012

Vila sig i form..

Liiite hundträning

Hanna o Sara badar..

PG funderade på om det går att hoppa i från balkongen. Det gör det inte, sa jag.

Här grillas det sötpotatis bland annat.. massa gott kött och goda röror.

Ja nu har jag varit riktigt lat med att träna hundarna måste jag säga, det har varit en del annat att fixa med och så får det bli ibland:) Nästa vecka är det träning för Johan igen så nu får jag skärpa upp mig så det hänt lite i alla fall. Indy är taggad till tusen oavsett om han stått några dagar eller bar några timmar.. spelar ingen roll liksom Alltid redo:)
I går var vi hor Per o Pernilla på massor med god mat och för dom som ville ett dopp i poolen. Det grillades på stekhällen och hjälp va gott det var. Massa nya smaker och kombinationer. Ja dom är verkligen duktiga på matlagning..
I dag åker vi till Båstad en sväng för nu är det varmt och gott och jag atr en paus från penslarna helt enkelt. Nu ska vi bara sparka oss iväg också, usch va slöa vi är på morgonen!!

Inga kommentarer: