tisdag 3 juli 2012

Halvfart och knappt de..

Hanna en midsommar för längesen..så söt!!

Usch i dag är jag så himla trött och nästan febrig, det är så surt så jag smäller av.. Är sjuk väldigt sällan vilket gör att jag blir gnällig när jag blir det. Lika bra att gå o duscha och lägga sig egentligen..
Jag ska läsa lite på IPO reglerna, det gör väl att jag kan fokusera på lite annat.
Jo jag har varit o shoppat lite kläder till Eva och Henkes lilla Elin idag. Jisses va mycket gulligt det finns! Rosa fluff fluff med små detaljer, så himla gulligt:)
Ja just de, nu har PG jävlats med husvagnen i flera dagar och justerat bromsarna så nu ska jag våga mig på en besiktning igen. Den skulle ut på blocket i går under skänkes gormade han!!! Jag gjorde en snabbanalys av det beskedet. Antingen en husvagn, helst besiktigad eller en galen gubbe..  Det blev husvagn! Så nu har han grejjat vidare i dag och nu så kom han in för en stund sen och talade om att nu så var den NOG klar! Jaha, antingen kommer den gå igenom eller också blir jag galen och då ryker den ner i ett dike och  då får någon hämta den som vill ha den.. Även jag kan tröttna:)

Inga kommentarer: