onsdag 11 juli 2012

Ganska gött ändå, idag har jag varit i farta..



Har hunnit med en hel del alltså idag. Har varit hos Peter och Lottie en sväng för ett reportage i JP. Sen jobbat över en del så jag ska hinna klart lönerna, typ 300 stycken som vill det! Ja, sen hem och då skulle Hanna rida, gick sketabra idag, vi laddar inför helgen!
Burit in maaassor med hö, städat stallet. Kånkat ner grejjer från höskullen.. Kom på att jag missat hämta posten på ett par dagar, det sköter ju alltid PG annars.. Ops! När klockan blev 21.30 släpade vi oss in och fixade lite käk! Nu väntar en dusch, välbehövligt!! I morgon träning för Johan, hoppas att jag kan fokusera lite bättre denna gången:)
Sen måste jag städa huset och baka när jag kommer hem i morgon kväll!! Kolleger på besök på fredag eftermiddag direkt efter jobbet.. hu!

Inga kommentarer: