torsdag 12 juli 2012

Go i boet..


Jobba jobba, som en rem låg jag på idag för att hinna hem och fixa lite käk, hinna dammsuga (fasen tror ni inte jag dammsög så vårdslöst så det satte sig i det jävla röret) Skit samma! Pernilla kom och vi lastade in hundarna o drog till metropolen Malmbäck! Dax för träning idag med Johan. Hade inga höga tankar om mig själv kan jag säga men vi skärpte upp oss riktigt bra idag kan jag säga. Inget blodvite och slanten trillade ner när vi fick direktiv hur vi skulle lösa saker och tänka.. Inte dåligt:) Här är det detaljer som tränas in, som ska bli små.. otydliga tecken så småningom.. Förutom det ska vi komma ihåg att starta med rätt ben, bromsa med rätt ben, vända runt med rätt ben.. höja, sänka axlar, andning.. och klicka och belöna, frigöra, skalla hunden vid rätt tillfälle och fort ska det gå. Ja ni hör ju själva vilken kaos det måste bli..
Men så jäkla kul!! Tiden går så fort bara..
I morgon blir det nya tag och då blir det till att packa grejer till lägret Hanna o Helmer åker på. Emma som hade Helmer innan ska också åka, ska bli jättekul! En helg med full fart.. Ja just.. så åker vi på semester och hit kommer PG:s mamma och hennes väninna och sköter om det hela här hemma.. Sicka krutgummor!

Inga kommentarer: